Često postavljena pitanjaGdje se može kupiti eKarta?eKarta se može kupiti na svakom kiosku Tiska na teritoriju Hrvatske, označenom za prodaju eKarte, za bilo koje polazište i odredište, odnosno liniju iz sustava eKarta. Nema teritorijalnog ograničenja kupovine karata na linijama. Moram li kupiti i rezervaciju?Kod povratka putnik može kupiti samo rezervaciju sjedala pri povratku iz odredišta uz predočenje povratne karte. Rezervacija kod povratne karte sprovodi se kao odvojena transakcija i moguće ju je izvršiti odmah nakon kupnje povratne karte u mjestu polazišta ili naknadno u mjestu odredišta. Moram li kupiti ekartu u mjestu polazišta?Putnik može kupiti kartu za bilo koju relaciju na bilo kojem kiosku Tiska. Gdje mogu napraviti reklamaciju?Reklamaciju i povrat novaca za neiskorištenu kartu moguć je samo kod prijevoznika. Podaci o prijevozniku ispisuju se na eKarti. Kako kupiti rezervaciju za povratnu kartu ?Rezervaciju je moguće kupiti odmah nakon kupnje povratne karte u mjestu polazišta ili naknadno u mjestu odredišta. Mogu li stornirati kartu?Storno karte moguć je unutar 15 minuta od kupovine na istom kiosku Tiska. |
OBAVIJESTI
|