Marketinški plan oglašavanja usluge :
- brendiranje svih 1.300 prodajnih mjesta trajnom oznakom
- podjela 100.000 letaka svim kupcima na kioscima,
- podjela 20.000 letaka uz plaću svim zaposlenicima koncerna Agrokor,
- 50 emitiranja u prime time TV telopa na nacionalnim televizijama u redovitim Tisak mjesečnim akcijama,
- podjela 200.000 letaka na kućne adrese u svim većim gradovima na području Hrvatske
- oglašavanje u MultiPlusCard brošuri koja se dostavlja na 500.000 adresa vlasnicima MPC kartice,
- slanje e-mail newsletter-a na 60.000 e-mail adresa iz baze kupaca Tiska i Agrokor koncerna,
- objava pružanja nove usluge na Facebook stranicama Tiska koja ima preko 70.000 fanova,
- pisano priopćenje za sve medije,
- oglašavanje na vozilima, prijevoznika uz besplatnu podjelu promotivnih naljepnica i letaka
- promocija na WEB stranicama www.e-karta.hr ...