Pogodnosti za prijevoznike:
- širenje prodajnih kanala i mreže, a time i veća dostupnost usluge prijevoza putnika
- smanjenje troškova prodaje karata kroz manje provizije na prodanu kartu te smanjenje troškova vlastitih prodajnih mjesta,
- povećanje prodaje vezivanjem više linija kroz prodaju više karata budući da se na svakom kiosku može kupiti karta za bilo koju relaciju,
- redovna zagarantirana naplata vaših karata,
- kraće obračunsko razdoblje i naplate iznosa za prodane karte svakih 7 dana,
- on-line pregled prodaje karata i popunjenosti kapaciteta ili danih alotmana (WEB i e-mail),
- mogućnost dnevne promjene danih prodajnih kapaciteta ili alotmana (on-line WEB ili API)
- mogućnost oglašavanja ove usluge kroz marketinške aktivnosti na vašim vozilima...
Pogodnosti za putnike:
- dostupnost usluge kupnje karata na 1.326 lokacija na području Hrvatske,
- radno vrijeme kioska duže od radnog vremena od radnog vremena biljetarnica na autobusnim kolodvorima,
- nema čekanja u redovima na biljetarnicama,
- mogućnost pružanja informacija o polascima i dobivanje printanog voznog reda polazaka za određenu relaciju,
- prihvat plaćanja:
- gotovinom,
- kreditnim i debitnim karticama svih banaka,
- mobilnim telefonom (m-kupi usluga Zagrebačke banke),
- sudjelovanje u MultiPlusCard programu vjernosti kupaca korisnika usluga Tiska ...